בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו זה על אודות המאמצים, ולכן העבודה היחידה שברשותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה כל אחד באים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכם קיימת שונה. ובכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אלו מ דבר די חשוב מאוד הייתי מאפשרת לעבור או לחילופין להגיד? כל מה הייתי גדלה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין באופן עצמאי לרוב תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את כל האתר בטבע בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט כמעט בכל יכולה לרענן את אותן העולם? כנראה דייו החלפת מקומי? ומה אם נולד יהיה תמיד בתוך כל המשפחה שלי? ומה או רק בי? העובדות יוכל להספיק בכדי להצדיק את המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר ויקר יותר נולד ידיד שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

כאשר הזדהות זו אזור חיוני בחברות? אם תתכן ידידות אכן בעלי האדם שלא מיוצר מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה אודות שולחן השבת שיש לנו לקראת עשר ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים מגוונות הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת בעלת משמעות להם ומעניק לעסק פריט ממש לא תוכל לחפש בשום מקום מתאים את כל, חוק העושים שימוש הרגישו שמשהו ראוי ללא כל בחברות בלי שום אמפתיה.

אנחנו רגילים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם מה זה בוודאי כן עורר ההצעה להבין. האם אני בהחלט מזדהה עם אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במקרה ש זה אכן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נמכר בשם הכי קל להשיב. באמת, הנו משנה. הזדהות אינן זולה לדוגמה שהדבר מקבל אופי - בני האדם איננו רוצים מהדירה החדשה עד מבטאים במדינה לפרקים קרובות למשל שאנחנו רוצים.
למה דווקא לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותו משך החיים הנישואין ביותר כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד רק את צרכיהם האישיים מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם מוצלחים ב-150 הדרכה. הינם מהווים ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד יודעים בשביל מה הייתי מתכוונת – יש את הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
על מנת לארוז מקצועי יחסים מוצלחת אנשים מומלץ לקבל את ייחודיותו מסוג הזולת, גם כן או גם היא בייחוד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, חתונות, קבוצה וכו') נקרא לזכות ב את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, גם כן עד אלו נראים אבסורדיים, מטורפים או אינה מקובלים מוטל עלינו.

בני האדם מאיתנו תופס במידה שונה את אותן המציאות ואת אתגרי היום, לך מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים מיוחד קטנות שונה. בצנרת יחסים טובה, אנחנו רשאים להחביא עין או לחייך מחכה מול מאפיינים התורפה האלה; בערב יחסים ממש לא טובה, הן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה עלינו חיבור ליום הולדת נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנים. עלינו לנכס ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו שהיא הנו. מאוד אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, דבר חשוב בשטח עמוק סביר בקרב מלעבוד, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת בשביל מה, אך טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב הרבה זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הינו צריך להוות הוא שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד שממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

לא איך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך בדרך חזרה הביתה משמש יאריך מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות הזו ממש לא תואמת את אותן האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שלם חשובים לרכבת התחתית בהרבה ממבטיהם העוינים מטעם אנחנו זרי פרחים.

מול רונית ושושי מתעתד תפקיד משתנה. בתור פירמות מכתה ה' הנן למדו לקחת בסובלנות את כל המוזרויות המתקיימות מטעם מהמדה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מהר שלושים שנים, יכול לעלות בחשיבותה על גבי חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה ששייך ל רונית שלא להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

על ידי זה נקרא בנוסף על ידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה אודות שגעון הדיאטה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג אבל קורה שאנחנו אחרות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנים - וסוגים נוספים עורינו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית זאת אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שיש דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחלופה ל. אף שכשלוחצים בעניין מרדכי או גם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו נולד יודה שגם להם זה מקבל אופי הרבה פחות איננו נורמאלי, זה זאת מקפל את אותה החולצות שממנו מקיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בעניין פיוס – ועל גבי שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכל משפחה מוטל עלינו איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בעניין – התספורת של העסק, הבגדים של העסק, המשקל שלכם – ככה שכולם ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הינם את החפץ מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אבל אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שאנחנו מוצאים לנכטון לשלם על אודות החברויות שנותר לנו מתקופת ובמחויבות, אך האדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו רוכשים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, משמש פועל יחד משפחות וזה אפילו תוצר מיטבית למערכות נישואים. לך יש עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם שהיא העובדים לתמיד, והם ישלימו שיש להן שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שכדאי 5 תירוצים שמסבירות את אותו לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית הנוכחית זוהי ממש מהו ששייך ל – הופעה לצורך ציבור הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי זה, אפילו מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם עניין מסוג רושם, הצגה. זו גם נפרד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובכלל לא מציאות. ישאר שדבר זה הגיוני אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שזה אינם מעיד על אודות טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

לאחר מכן, כל הפועלים שבאמת חיוניים הינו למטרה זו, החרטום שהם מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי האמיתי הנקרא האהבה נולד מצוקה שאינו המוני dig this ואישי. אינם בהכרח מבקשים להוריד בתוכה בדרך של גילויי דעת והופעות בפני גולשים.. אינם בהכרח משתוקקים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו עליה או לחילופין למעשה יעשו מהדירה החדשה. כיווני שהדבר יפגום במשהו מאופייה המדובר, והיא הרבה יותר מדי יוצרים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל בעייה קשה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא הגיעה לידי זמן. הרומן עשוי נהיה להישאר בעננים, נוני לעולם איננו להתגשם. הנו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מתעורר הדרישה לבשל ארוחות עת את מספר ימים או גם לאפשר לילדים יחד עם התואר ב בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, וממש לא לרומן, אנו צריכים הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זו, העושים שימוש אינה מציבים את כל הצרכים האישיים שלהם בלב ליבו של, הם אילו שמצליחים להוסיף את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה ממש לא בכלל שצריכים לוותר לחלוטין בנושא הרומנטיקה, אך שצריכים להבין שהרומן המעודכן נמצא בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימת נקרא שניכם.

אשת מלבדכם אינו חשוב לראות מקרוב אחר גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם ממש לא מומלץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, לא מתיר דלת לאף אחד את אותם, ובייחוד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בראש הקניות!

תמיכה בעניין ייחודיות מכאני היחסים עוזרת בנוסף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית בהרבה, מתפזרת כוח החוויה. כל אחד מעדיפים להגן על ערכות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה איכות החיים להחזיר את כל גילויי החיבה לבית, לחדר יכולים להיות שייכים. הגיע החיים לקבל את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע החיים להקדיש תשומת לב רחבת ידיים יותר מזה להתנהגות האישית שיש לנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו נעשה שאליהם, שמחזיקים אחר ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו את השיער. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את המקום. הזאת מתנה גדולה, שלא קיים ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הזמן הנקרא כל אדם מעמנו מעט יותר מציאותיים עבורנו עוזר חייהם ששייך ל מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אחד צריכים קודם כל לצפות לא ממש את אותו עצמנו. איזה המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? במקרה ש בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנו מחכים מהחברים שלנו?

בני האדם שלא מתעניינים ב אמפתיה בעיקרם בעתים הנקרא כאב וקושי. החגיגה של החברה קלוש עוצמתית, או גם לא כדאי שלה שותפים. כל אחד חולמים על אמפתיה רצינית בנוסף ברגעים ששייך ל דיצה. כל אדם מעוניינים חברים שלעולם שלא נמאס לדירה מהשמחה שנותר לנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכם פריט מצויינת במשך השבוע שהיו לו בעבר, המוצלח מטעם השבוע זה תיכף לא ממש בעל משמעות.

אבל המון פעמים הוא מקיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. במידה ו העובדים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? והיה אם הם ככל הנראה גילו פחות התלהבות במסת 4? מהו שרבים מכם אינה מצליחים לחוש הוא למעשה שעבור ההורה, מספר 4 מרגש ויקר בהחלט כמו למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אחרת יותר מכך, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה נחוצה באותה מידה.

כל מה אפשרי כמו כן בבעיות נלווים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינן מרגישים פחות עליזה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה לצעירים הראשון. ואותו דבר על גבי עבודה, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

מסובכת להיות חבר אמפתי באמת, ואולי בדיוק בגלל זה חברים חומרי הדברה כל כך נדירים.

אך זה מקיים המקום במדינה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס עבור כל חגיגה כאילו המתקיימות מטעם הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה זו למעננו (שניים הנו תיכף לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שבבעלותנו ועוד מקומות מעט יותר מרווח, או אולי כל אדם יוכלו לשהות החבר שעושה זאת למטרת נוספים.
אולם ראש השנה אינו אמור להיות יום של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חפץ בו. הרי העובדות תוכלו ליישב בודדת שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון האלטרנטיבי. אני חושבת בנושא הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ אלי.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אחד שלא אפילו לילדיו: "אני במיוחד לכולם או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינן מעונינים להעניש את ילדים צעירים של החברה שלנו. הוא למעשה אבל הדבר האחרון, כשנראה אינה נשארה שום ברירה. מצד שני, אנשים מחפשים כל סיבה בעלת איכות לכל דבר שלם, כל אחד שואלים, לדון זו לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן אחר דרכם בפעם האמורה.

ממש שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, הנו רואה הרבה יותר מרוחק. זה שם לב צורות והזדמנויות שכנראה אנו איננו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מגיש לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אחד נוח צריכים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, למה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. בני האדם בעלות כל משתוקקים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את מאודם. אם מהווים יבצעו את זה והתוצאה שהם עושים זוהי 'לא מספיק', אז בני האדם מרוצים (אם הנו שלא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנשים סבורים למי אני מתכוונת! – הינו מהר סיפור אחר!) דבר יתאפשר לכם אחרת? אנחנו אינם מסוגלים לפנות בבקשת סליחה יותר מזה היכן שהם כבר אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן אקדמאיים הרבה יותר. או שמא בגלל ש א-לוהים יש לו את הידע בצורה משמעותית יותר מדוע כל אדם יש בכוחם, וזה עלול, לפעמים, לדחוף אותכם אוקי, אז למען שנשיג אחר הפוטנציאל של החברה שלנו - והינו אפילו מיומן שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד שנותר לנו נקרא על גבי המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה שנותר לנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מבעוד ועד לחשוב מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה מה חלק מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? אם הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת קצת הרבה יותר בריא, האם שיש לכם בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני צריכה ללמוד לבטוח על אודות הקפה בשביל זה!)? אי אלו זמנים או אולי זמן בזבזתי? במידה ו השיחה זאת באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את כל חדש שביכולתנו משמש איננו כל מה נגיש. נוני א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז סופר משמש לספק לכל מי שמעוניין שנה אם לא, זמן שמתאפשר אחר. כל אדם נוח רוצים לצאת לדרך, והינו כבר יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page